اسفاد وطنم

هر وقت که دلگیر میشم تو برام خاطره ای . اسفاد روستای زیبایی ها

اسفاد وطنم

هر وقت که دلگیر میشم تو برام خاطره ای . اسفاد روستای زیبایی ها

اسفاد وطنم

اسفاد ای سرزمین مادری من چه می کنی با دستهای خسته روح شکسته چه می کنی
درد است در فراق من از حال و روز تو شهر سکوت در و دیوار شکسته چه میکنی
روزی و روزگاری و حال و هوای تو شور اشتیاق بر مزار شهیدان چه می کنی
آن باغ های خرم و شیر دلان تو ان کوچه باغ عام و مردان ادیبت چه می کنی

بایگانی

جک روز

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۳۶ ق.ظ

مرد افسرده 


مورد داشتیم  روزی روزگاری فردی دچار  افسردگی  میشود وخیلی ناراحت است  وبه دکتر مراجعه می نماید . دکتر میگوید چه شده است تورا . یارو میگه چند روزی ایست دکتر افسرده شدم  و اندوه غم وجودم را نهفته است . چه کنم . 

دکتر میگوید با مینی بوس فیات به  قاین زیر کوه  روستای اسفاد می روی  در پی قله , سر تخ  اقا میر  انجا کسی هست که تو را میخنداند و شاد خواهی شد واون کسی نیست  جز  غضنفر

نه ببخشید ابو طراب   


این جک فقط جنبه شوخی وخنده داره و هیچ اهانت وتوهینی به شخص یا فردی ندارد . 

با تشکر خالقی اسفاد

۹۶/۱۲/۲۱
محمدعلی خالقی

نظرات  (۱)

۲۱ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۲۵ محمدعلی خالقی
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی