اسفاد وطنم

هر وقت که دلگیر میشم تو برام خاطره ای . اسفاد روستای زیبایی ها

اسفاد وطنم

هر وقت که دلگیر میشم تو برام خاطره ای . اسفاد روستای زیبایی ها

اسفاد وطنم

اسفاد ای سرزمین مادری من چه می کنی با دستهای خسته روح شکسته چه می کنی
درد است در فراق من از حال و روز تو شهر سکوت در و دیوار شکسته چه میکنی
روزی و روزگاری و حال و هوای تو شور اشتیاق بر مزار شهیدان چه می کنی
آن باغ های خرم و شیر دلان تو ان کوچه باغ عام و مردان ادیبت چه می کنی

بایگانی

مراسم عروسی جناب محمد علی اسحاقی

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۲۹ ب.ظ

به نام خداوند عشق.

کنار آشنایی تو آشیانه میکنم.

فضای آشیانه را پر از کرانه میکنم.

کسی سئوال میکند به خاطر چه زنده ای ومن برای زندگی تو را بهانه میکنم....

با امید به خداوند در استانه سال نو در اولین جمعه سال در مورخه ۱۳۹۷/۱/۳ مجلس جشن عروسی اقا داماد محمد علی اسحاقی وخانم موسوی در روستای اسفاد منزل مرحوم غلامعلی اسحاقی برگزار میگردد .

در اینجا از کلیه دوستان،اقوام وخویشاوندانی که به هر دلیلی کارت ودعوتنامه به دستشان نرسیده دعوت به عمل می آید ونیز مراتب پوزش ما را بپذیرید.

ضمنا کلیه دوستان به صرف شیرینی ونهار دعوت میباشند ونیز حنا بندان شب قبل در منزل اقای اسحاقی برگزار میگردد.

امیدواریم که گل وجودتان زیباترین نقش باغ خاطره این روز باشد.

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

۹۶/۱۲/۲۷
محمدعلی خالقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی