اسفاد وطنم

هر وقت که دلگیر میشم تو برام خاطره ای . اسفاد روستای زیبایی ها

اسفاد وطنم

هر وقت که دلگیر میشم تو برام خاطره ای . اسفاد روستای زیبایی ها

اسفاد وطنم

اسفاد ای سرزمین مادری من چه می کنی با دستهای خسته روح شکسته چه می کنی
درد است در فراق من از حال و روز تو شهر سکوت در و دیوار شکسته چه میکنی
روزی و روزگاری و حال و هوای تو شور اشتیاق بر مزار شهیدان چه می کنی
آن باغ های خرم و شیر دلان تو ان کوچه باغ عام و مردان ادیبت چه می کنی

بایگانی

گریز از خود شیفتگی

پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۳ ق.ظ

     وقتی  زندگی در گرو سلب است 

      و تباهی قدرت بزرگ اندیشه ها

       و شیطان مرز وجود قدرت 

            که خیلی زود دیر می شود 

       و نیمی از عمرمان سلب اندیشه های شیطانی                سوخته است 

                         فقر      خود شیفتگی      نادانی 

          عامل اصلی این اتفاق است 

        و مهمترین راه شستشوی  خود آرایی 

                 گریز از خودشیفتگی و شناخت خلقت عرفانی ایست 

                                        

 بعضی وقت ها منم و خودشیفتگی پیشامدهایی در اتفاق دارد که  عامل تمام عواقب پیشین است جهالت در  اموری گر چه در ظاهر نشان نمی دهد ولی در باطن همه منفی ایست و به ضرر انسان است که انسان را در  اندیشه های شیطانی غرق می کند و دور از  حکمت های الهی قرار می دهد   این منم بیشتر در دوران جوانی و جاهلیت اتفاق می افتد که تفکر انسان  خام و نپخته است و عامل اصلی آن  همان فقر و خود شیفته گی یا نادانی ایست  

البته در سنین مختلف می تواند ره گشا باشد که من نامش را شیطان نامحسوس می گذارم 

برای هر کسی می تواند اتفاق بیفتد من  شما و همه من نمونه ای کوچک را عنوان می کنم 

شاید امروز گوشی تلفنم زنگ خورد و مخاطب پشت تلفن  از من خواست تا شماره کارتی به ان بدهم وان مبلغ کلانی به کارتم واریز کند  در عوض از من (که هر کس سمت شغلی اش را ایجاب می کند) خواست تا پرونده فلان متهم که به اتهام جابجایی چند تن مواد مخدر شده است را رفع سو (تبرئه ) کنم من هم در عوض ان پول را دریافت می کنم 

 این نمونه از اتفاقاتی است که در ظاهر نشان نمی دهد 

این نمی تواند گزینه ای در عمل باشد یعنی حتما چیزی بدهیم یا بگیریم  غیبت  تهمت جستجو در کار و تخریب مردم ووووو حتی افکار منحرف در نگاه یک فرد می تواند

 عواملی در ایجاد این بیان باشد 

متاسفانه امروز در کشور ما دو عامل مهم نمونه ای ای از این موضوع است که بدون توجه در مقامات بالا  مورد اعمال قرار می گیرد 

               ثروت  پارتی 

 گر چه هر روز در زندگی پیشامدهایی در اتفاق است که خودمان هم متوجه نیستیم 

چرا که نامش شیطان نامحسوس است 

مواظب رفتارها  گفتارها  اعمال  کردار  و این شیطان نامحسوس که تخریبی خانمان سوز نقش بزرگی در زندگی دارد باشیم  

 نگار :: خالقی 



۹۷/۰۹/۱۵
محمدعلی خالقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی