اسفاد وطنم

هر وقت که دلگیر میشم تو برام خاطره ای . اسفاد روستای زیبایی ها

اسفاد وطنم

هر وقت که دلگیر میشم تو برام خاطره ای . اسفاد روستای زیبایی ها

اسفاد وطنم

اسفاد ای سرزمین مادری من چه می کنی با دستهای خسته روح شکسته چه می کنی
درد است در فراق من از حال و روز تو شهر سکوت در و دیوار شکسته چه میکنی
روزی و روزگاری و حال و هوای تو شور اشتیاق بر مزار شهیدان چه می کنی
آن باغ های خرم و شیر دلان تو ان کوچه باغ عام و مردان ادیبت چه می کنی

بایگانی

شوق پرواز

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۲ ق.ظ


   این روزها گاهی 

    حس غریبی در درونم سخت می گنجد

    حس می کنم تنهام 

    حس می کنم هر شب خودم را با خود اویزم 

    چنگ می زنم بر صورت ایینه و دیوار 

            دیدارهای مملو از دل سنگ

            دیوارهای شیشه ای شفاف 

             دیدارها دیوار می سازند

    هر شب که می خوابم 

    در لابلای هاله ای ابری 

                              در اسمانی صاف 

                                  در اسمانی پاک 

              در رختخوابی نرم 

              پرواز را من ارزو دارم 

    ایا در این غربت

    ایا در این وحشت 

    ایا در این دیوار 

    ایا در این دیدار هفت تا سنگ 

                    ایا که این پرواز را ممنوع می بایست 

                                                           خالقی عرفان 



ه

۹۸/۰۳/۲۲
محمدعلی خالقی

نظرات  (۲)

سلام

مثل همیشه زیبا و خیال انگیز.

درود بر شما.

پاسخ:
قلب تقدیم به شما 
با سلام و احترام
ضمنا تشکر از وبلاگ قشنگ شما
چند مورد به محضر جنابعالی توصیه می شود
1 جنابعالی که از یک تریبون عمومی قلم می زنید متون شما به هیچ عنوان نباید غلط املایی داشته باشد .
2 بهتر است برای بهتر شدن اشعار روی قافیه عروض و محتوای شعر کار کنین و حجم بالای اشعار خود را کمتر نمایید.
3 استفاده از الفلظ و کلمات شبیه سهل ممتنع جنابعالی نامفهوم و دشوار است و شایسته است به زبان ساده نگارش کنید و گرنه هم از سهل ممتنع سعدی و قائم مقانم تقلید نمایید تا متن ها قابل فهم شود
به هر حال تهیه مطالب و وبلاگ داری کار یسخت و مهم است یرای تان آرزوی بهترین ها دارم
پاسخ:
تشکر از نظرات ارزنده و مفید شما 
از کوزه همان برون تراود که در اوست 
اندر تبره ما جز لقمه نانی خشک و سبزی بیش نیست 
ما را با نگاه زیبایتان بپذیرید .
سعی ما در بهبودی  نظراتتون محترم است 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی