اسفاد وطنم

هر وقت که دلگیر میشم تو برام خاطره ای . اسفاد روستای زیبایی ها

اسفاد وطنم

هر وقت که دلگیر میشم تو برام خاطره ای . اسفاد روستای زیبایی ها

اسفاد وطنم

اسفاد ای سرزمین مادری من چه می کنی با دستهای خسته روح شکسته چه می کنی
درد است در فراق من از حال و روز تو شهر سکوت در و دیوار شکسته چه میکنی
روزی و روزگاری و حال و هوای تو شور اشتیاق بر مزار شهیدان چه می کنی
آن باغ های خرم و شیر دلان تو ان کوچه باغ عام و مردان ادیبت چه می کنی

بایگانی

شخصیت عصبانی زمانه ما

چهارشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۵۷ ب.ظ

 

مردی پاکتی به من  داد گفت : فردا اول صبح آن را به اداره می بری و جواب نامه را می گیری ، گفتم : چشم  . می گن سابقه خیاط جماعت بد است و همیشه در دوختن پارچه بد قولی می کند . فردا نگویی خوابم برد و دیر شد اداره باز نبود . فردا نگویی پاکت رو فراموش کردم ببرم ،  فردا نگویی دفتر دار نیومده بود . 

اصلا بیخیال ولش کن پاکتم رو پس بده !

و اما هیچ نگفتم . 

گمرک مشهد 

 

 

۹۸/۰۸/۲۲
محمدعلی خالقی

نظرات  (۴)

سلام

شنیده بودم صنف تعمیرکار و بویژه کابینت کارها بدقول هستند پس خیاط ها هم سابقه بدقولی دارند.

اصلا چه لزومی دارد که بدقولی کنند قول خود را برای زمانی بدهند که دقیقا کار آماده میشود و یا حتی دیرتر از آن.

فکر میکنم جریان عادی زندگی به همین سمت و سو است و انسانهای خوش قول دیروز، بدقول های امروز میشوند.

البته در میان همه این نا امیدی ها کورسویی از امید هست ولی اندک...

پاسخ:
دقیقا همین طور است انسانهای خوش قول دیروز بدقولهای امروز هستند 
بخصوص در اقایان بیشتر رواج افتاده و این هم بر می گردد به اقتصاد مملکت 
و منفعت فرد 
حتی برای یک میهمانی کوچک مجبوریم هزاران دروغ را سر هم کرده تا میهمانی  را کنسل نماییم . یک رفت برگشت درشهر شلوغ تهران  برای میهمانی حد اقل پنجاه هزار تومان هزینه بر می دارد . از هزینه بنزین گرفته و آرایش و خرید و.... چه برسد به خرید خانه 
۲۳ آبان ۹۸ ، ۰۹:۱۹ احمد محمدی

سلام ، خوبید ؟ مشتاق دیدار . حالی از ما نمی پرسید؟ 

تلگرامی واتساپی چیزی ندارید؟

پاسخ:
سلام به احمد آقای گل 
جویای حال هستیم 
متاسفانه تلگرام ندارم 
 فعلا درسروش و ایتا فعالیت دارم 
وضعیت گروه ها در چه حال است خیلی وقت است  اطلاعی ندارم 
لطف کنید وضعیت گروه های فعال را در رسانه ها گزارش کنید 

۲۳ آبان ۹۸ ، ۱۲:۴۷ احمد محمدی

گروهها کماکان فعالند ولی اعضا از وقتی تلگرام فیلتر شده کمرنگ تر شدند. بعضی به واتساپ روی آوردند بعضی همچنان در تلگرام فعال

من هم مدتی گوشی نداشتم و راحت بودم ولی چند روزیه دوباره وصل شدم دیدم تو گروهها نیستید گفتم اینجا حالتون رو بپرسم آخه نواسه خالوی بابای من هستید می دونستید؟

پاسخ:
سلام مجدد چه جالب دقیق نمی دونستم فقط می دونستم رگ قومی داریم 
واتساب رو هم وصل کردم  یک پیام بهم بدین شماره تون رو ندارم 
09365791038

۲۳ آبان ۹۸ ، ۱۴:۳۴ رضا اسماعیلی

سلام بر آقایان محمدی و خالقی
احمدآقا "نواسه خالوی بابا" رو خوب اومدید .

آقای خالقی اگر ایتا دارید به گروه اسفادخبر ملحق بشید من روزها سرکار با کامپیوتر فعالیت دارم: http://eitaa.com/joinchat/3640655885C63a0a5ed32

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی