اسفاد وطنم

هر وقت که دلگیر میشم تو برام خاطره ای . اسفاد روستای زیبایی ها

اسفاد وطنم

هر وقت که دلگیر میشم تو برام خاطره ای . اسفاد روستای زیبایی ها

اسفاد وطنم

اسفاد ای سرزمین مادری من چه می کنی با دستهای خسته روح شکسته چه می کنی
درد است در فراق من از حال و روز تو شهر سکوت در و دیوار شکسته چه میکنی
روزی و روزگاری و حال و هوای تو شور اشتیاق بر مزار شهیدان چه می کنی
آن باغ های خرم و شیر دلان تو ان کوچه باغ عام و مردان ادیبت چه می کنی

بایگانی

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۲ ق.ظ

۹۸/۰۴/۲۶
محمدعلی خالقی

نظرات  (۲)

۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۸:۳۳ احمد محمدی
چه منظره زیبایی... کجاست؟
پاسخ:
سلام 
بستگی داره با کدام دید بنگریم که شما چشماتون زیبا می بیند 
روزی به اتفاق تعدادی از دوستان جهت مزاح مناظره ای گذاشتیم 
و ان مناظره ان بود 
در خانه ای نشته بودیم به دوستان گفتم الان یکی از دوستان از بیرون خواهد امد و همگی او را می شناسید . 
ازتون می خوام وقتی وارد شد همگی به حالت جد بهش بگیم چقدر رنگ روت پریده  چی شده مریض شدی ناراحتی و خواهید دید که فرد  کاملا خودش را ببازد و به گفته هایمان باور شود .
نتیجه اینه 
که حرف مردم خیلی روی ادم تاثیر گذاره 
ادم باید به حرف خودش گوش کند و زندگی کند در غیر این صورت زندگی ادم همیشه بامشکل روبرو خواهد شد 
بدرود 
عکس منرج در راه برگشت از زیرکوه به سمت مشهد که در نرسیده به تربت حیریه سمت چپ با چشمه ابی روان به بیست اینچ  می باشد جاتون خالی ساکن کردیم و چایی خوردیم 
۲۶ تیر ۹۸ ، ۱۴:۴۶ احمد محمدی
بله انسان تحت تاثیر انرژی مثبت یا منفی دیگران قرار می گیرد و در واقع القا پذیر است.
ولی در مورد این عکس بی تعارف گفتم قشنگه ، هم منظره و هم زاویه عکس
پاسخ:
 شما گلید احمد اقا دوستتان دارم 
باعث شد که موضوع رو در وبلاگ بیان کنم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی