اسفاد وطنم

هر وقت که دلگیر میشم تو برام خاطره ای . اسفاد روستای زیبایی ها

اسفاد وطنم

هر وقت که دلگیر میشم تو برام خاطره ای . اسفاد روستای زیبایی ها

اسفاد وطنم

اسفاد ای سرزمین مادری من چه می کنی با دستهای خسته روح شکسته چه می کنی
درد است در فراق من از حال و روز تو شهر سکوت در و دیوار شکسته چه میکنی
روزی و روزگاری و حال و هوای تو شور اشتیاق بر مزار شهیدان چه می کنی
آن باغ های خرم و شیر دلان تو ان کوچه باغ عام و مردان ادیبت چه می کنی

بایگانی

زنگ تفریح

سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۴۱ ب.ظ

معلم بزرگوار خانم جوانی وخاطره من

زنگ تفریح


من خاطرات کودکی خود را هیچ موقع از معلم بزرگوار خانم جوانی فراموش .نخواهم کرد.

زنگ تفریح خاطره پینگ وپنگ بازی ما بارها بارها به درازای زنگ کلاس هم می کشید . گرچه زنگ تفریح ده دقیقه بود وبا دقایق اضافه کلاس این بازی به پانزده دقیقه هم می رسید .

ولی خیلی جالب ورویایی بود. چون رویای کودکی همچون خاطراتی در ضحن ثبت می شد . واین بازی هم برایم رویایی کودکانه رقم می خورد . وهیچ موقع خاطره جایزه کفشهای ورزشی را فراموش نخواهم کرد . که با دوره کردن بچها به دستور خانم جوانی , معلم عزیز در پایان سال چهارم دبستان با دست وهورای بچها

می بایست از اول سالن مدرسه تا اخر سالن با دستهایم به حالت ورزش ومهارت خاصی که داشتم , می رفتم , یا همون وارونه یا پشتک .

وشادی بچها وهمین طور خودم از جایزه ای که گرفتم . بر چهرها موج میزد .

واقعا دوران ابتدایی یک دوران زیبا و خاطره انگیز بود اون هم در دهه شصت که دیگر تکرار نشدنی یست .

من در پایان,,,, از این معلم عزیز مهربان کمال تشکر فراوان دارم امیدوارم همیشه شاد وسلامت باشند .


دانش اموزتان محمد علی خالقی

۹۷/۰۲/۲۵
محمدعلی خالقی

زنگ تفریح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی