اسفاد وطنم

هر وقت که دلگیر میشم تو برام خاطره ای . اسفاد روستای زیبایی ها

اسفاد وطنم

هر وقت که دلگیر میشم تو برام خاطره ای . اسفاد روستای زیبایی ها

اسفاد وطنم

اسفاد ای سرزمین مادری من چه می کنی با دستهای خسته روح شکسته چه می کنی
درد است در فراق من از حال و روز تو شهر سکوت در و دیوار شکسته چه میکنی
روزی و روزگاری و حال و هوای تو شور اشتیاق بر مزار شهیدان چه می کنی
آن باغ های خرم و شیر دلان تو ان کوچه باغ عام و مردان ادیبت چه می کنی

بایگانی

یاد دارم عشق دیرین شوق و شیرین

سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۰ ق.ظ

یاد دارم عطر آن کوچه قرار یاد دارم 

یاد دارم بوی آشنایی یو  هر روز من بغض انتظار یاد دارم 

یاد دارم عشق دیرین شوق شیرین یاد دارم 

یاد دارم خاطرم هر لحظه  بی تو بی قرار یاد دارم 

یاد دارم شب زنده ، ان اشکها ، چشم خسته ،فکر و بی قرار یاد دارم

یاد دارم با خاطراتت هر شب و سکوت با نور مهتاب یاد دارم 

یادته برام بودی مرهم  هر روز و شبم عشق و زندگی  بود با صفا بودی تو برام 


یاد دارم وای بر این چهره خموش روز و روزگار عشق تو برام

چون چون دار  درد هر خیال یاد دارم 

بگذریم 

بگذریم از این عصر و لحظه ها بود بین ما .......عهد و حرفها 

من بر این قرار عصر و لحظه ها  یاد و ان دیار یاد دارم 

یاد دارم 


نگارش خالقی 

۹۷/۰۴/۰۵
محمدعلی خالقی

عشق دیرین

یاد دارم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی