اسفاد وطنم

هر وقت که دلگیر میشم تو برام خاطره ای . اسفاد روستای زیبایی ها

اسفاد وطنم

هر وقت که دلگیر میشم تو برام خاطره ای . اسفاد روستای زیبایی ها

اسفاد وطنم

اسفاد ای سرزمین مادری من چه می کنی با دستهای خسته روح شکسته چه می کنی
درد است در فراق من از حال و روز تو شهر سکوت در و دیوار شکسته چه میکنی
روزی و روزگاری و حال و هوای تو شور اشتیاق بر مزار شهیدان چه می کنی
آن باغ های خرم و شیر دلان تو ان کوچه باغ عام و مردان ادیبت چه می کنی

بایگانی

گاهی باید از تمام مشاغل و افکار متحرک و خانه و زندگی زد بیرون و کمی عمیق تر دنیا را با نگاهی دیگر  اندیشید . 

یک روز دلم هوای مزار شهیدان را کرد و با اتفاق خانواده جویای ادرس و ماجرا شدیم .

 در هر شهر که باشید می توانید به این موضوع بپردازید  ماجرای شهادت این دو جوان عزیز را از زبانها و روزنامه شنیده بودم ولی وقتی خود را بر مزار این شیر مردان دیدم احساس آرامش احساس پاکی و روشنایی در خود نمودم و عقده ای حسابی بعد از سالها تلمبار شده  را از دل بیرون ریختم و درد دلی خالصانه با تنها کسایی که می تونی راحت خلوت کنی و حرفهایی سرشار از ناگفته ها رو به زبان بیاری و بزنی 

خلاصه اون روز روز خوبی بود . احساس کردم کوله باری از درد و غم  از دوشم برداشته شد.

حتما گاهی حتی برای یک تجربه لازم است بر مزار شهیدان اندکی اندیشه کنیم  و فکرها را بشوریم 

کاهش ما هم لایق ات بودیم .

 

 

۷ 

۹۷/۰۲/۱۶
محمدعلی خالقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی