سلام

   در یادداشت قبلی درباره "آقای اسفاد" و حادثه ای که برای ایشان پیش آمده بود نوشتم. ایشان به خاطر شکستگی لگن در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفتند. در این فاصله تعدادی از دوستان از طریق ایمیل یا تلفن تماس گرفتند و کمک هایی هم فرستادند. همچنین شنیدم که از طرف مردم باوفا و صمیمی در مشهد و اسفاد هم کمک های خوبی صورت گرفته است. به هر صورت عمل جراحی آقا با موفقیت انجام شد و هزینه آن نیز تأمین گردید.

   انصافاً این روحیه همدلی و همکاری بین مردم ما شایسته قدردانی است و باید از این بابت سپاسگزار حضرت حق باشیم. در شرایطی که همه ما در تنگنای مالی هستیم، حاضریم کسی را که مشکل بیشتری دارد بر خودمان ترجیح دهیم یا برای حل یک مشکل از یک نیازمند حاضریم ساعت ها وقت بگذاریم و به هر دری بزنیم حتی وقتی که او را نمی شناسیم. این روحیه ستودنی است.

خاطره تلاش و زحمت های مردمی که از راه دور برای کمک به زلزله زدگان آن منطقه آمده بودند و بی هیچ چشمداشتی ـ تنها به خاطر رضای خدا ـ چندین روز در آن منطقه ماندند، هرگز از یادمان نمی رود.  این مورد و موارد مشابه نیز در خاطرها ماندنی خواهد بود.

به سهم خودم از همه دوستانی که برای تأمین هزینه های درمانی "آقا" کمک مالی ارسال کردند، به خصوص آقای دکتر مظفری، خانم دکتر ابن احمدی، آقای دکتر سلطانزاده و خانم دکتر رهبری تشکر می کنم و برایشان از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و توفیق دارم.

امیدوارم این زنجیره محبت و همدلی که بین ما شکل گرفته، همواره ادامه داشته باشد.

مرحوم دکتر مظفر کریمی