اسفاد وطنم

هر وقت که دلگیر میشم تو برام خاطره ای . اسفاد روستای زیبایی ها

اسفاد وطنم

هر وقت که دلگیر میشم تو برام خاطره ای . اسفاد روستای زیبایی ها

اسفاد وطنم

اسفاد ای سرزمین مادری من چه می کنی با دستهای خسته روح شکسته چه می کنی
درد است در فراق من از حال و روز تو شهر سکوت در و دیوار شکسته چه میکنی
روزی و روزگاری و حال و هوای تو شور اشتیاق بر مزار شهیدان چه می کنی
آن باغ های خرم و شیر دلان تو ان کوچه باغ عام و مردان ادیبت چه می کنی

بایگانی

علی رضا حسنی اسفاد

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۰۷ ب.ظ

۹۸/۱۱/۰۵
محمدعلی خالقی

علیرضا حسنی اسفاد

نظرات  (۱)

سلام

چه تصویر زیرخاکی زیبایی.

خودرو بنز قدیمی و ایام خدمت.

فکر کنم آموزشی این سری از اسفادیها در پادگان شهید ادیبی مرزن آباد بوده اند. چند سال بعد که ویژه درجه داری شده بود یک شب نگهبان پست گاز بودم که متوجه شدم بر روی دیوار "اسفاد" کنده کاری شده البته بعد از آن نوشته، دیوار چند بار نقاشی شده بود ولی باز هم شیارهای عمیق آن مشخص بود و در پرس و جو از اسفادیها متوجه شدم که یک دوره آموزشی، اسفادیها هم میهمان این پادگان بوده اند. 

پاسخ:
هر جا سخن از یار و دیار است 
نام اسفاد قلب زیرکوه می درخشد 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی