اسفاد وطنم

هر وقت که دلگیر میشم تو برام خاطره ای . اسفاد روستای زیبایی ها

اسفاد وطنم

هر وقت که دلگیر میشم تو برام خاطره ای . اسفاد روستای زیبایی ها

اسفاد وطنم

اسفاد ای سرزمین مادری من چه می کنی با دستهای خسته روح شکسته چه می کنی
درد است در فراق من از حال و روز تو شهر سکوت در و دیوار شکسته چه میکنی
روزی و روزگاری و حال و هوای تو شور اشتیاق بر مزار شهیدان چه می کنی
آن باغ های خرم و شیر دلان تو ان کوچه باغ عام و مردان ادیبت چه می کنی

بایگانی

سلامتی بزرگترین هدیه ی الهی

جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۳۹ ق.ظ

بهترین هدیه پروردگار به انسان چیست؟

در مورد ارزش گذاری نعمت هایی که در اختیار انسان است این سوال مطرح می‌شود که کدام یک از جایگاه برتری برخوردار هستند.

با اندک توجهی در نعمت‌هایی که خدا به انسان ارزانی داشته به روشنی می‌توان به این مطلب دست یافت که همه نعمت‌ها از زیبایی و ارزش خاص بالایی برخوردار هستند؛ چرا که این نعمت‌ها در جهت رفاه و آسایش انسان می‌باشند، تا اینکه انسان روزگار را به سختی و مشقت نگذراند

اما بهترین هدیه پروردگار به انسان سلامتی می باشد 

تا مشقت و سختی نکشیم تجربه مهم این موضوع برایمان شاید روشن نباشد 

پس باید شاکر نعمت های خداوند بخصوص سلامتی که مهمترین هدیه خداوند به انسان است باشیم 

خدایا شکرت 

روزهایی من با عموی خویش گذراندم که  باید تک تک روزها را با قلم زرین نوشت و حک کرد اما روزگار این بزرگ مرد این چنین رقم می زند که امروز باید در بستر بنشیند . و شاید برای من و فردا برای شما باشد . چرا که تقدیر الهی هر چه حکم کند همان می شود . 

داستان 

روزی مردی برای تعمیر ماشینش نزد عمویم امد و بعد از پایان کار وانمود می کرد که پولی ندارد تا دست مزد بپردازد . و چند روزی دیگر می اورد .و ان چند روز هنوز نیامده و این چنین موضوعی بارها و بارها اتفاق می افتاد . 

روزی کاسه ی صبرم سر امد و گفتم این چه رسمی ایست عموی من هر که بیاد بگه پول ندارم که نشد باید هزینه خرج کرد ماشینش را بپردازد . و این مرد بزرگ همچنان به گفتهایم بی اعتنا بود . و وانمود می کرد که شاید ندارد و من  امروز مشکلش را حل می کنم شاید روزی خواهد پرداخت .امروز که بر عمل کرد این مرد می اندیشم می بینم که گذشت از ان مردان بزرگ است .  

از بزرگی و سخاوت این مرد هرچه بگم کم گفتم . 

برای سلامتی تمام مریض ها بخصوص این بزرگ مرد دعا می کنیم . 

 

۹۹/۰۸/۲۳
محمدعلی خالقی

نظرات  (۳)

۲۳ آبان ۹۹ ، ۱۹:۱۳ احمد محمدی
سلام و آرزوی بهبودی و طول عمر برای عموی عزیزتان
روزگاری تعمیرگاه ایشون در حاشیه جاده سنتو قاین و مرام و معرفت ایشون زبانزد خاص و عام بود.
الان کجا ساکن هستند؟ قاین یا مشهد؟
۲۳ آبان ۹۹ ، ۱۹:۱۴ احمد محمدی

سلام و آرزوی بهبودی و طول عمر برای عموی عزیزتان روزگاری تعمیرگاه ایشون در حاشیه جاده سنتو قاین و مرام و معرفت ایشون زبانزد خاص و عام بود. الان کجا ساکن هستند؟ قاین یا مشهد؟

پاسخ:
با سلام  من نزدیک سه ماه با ایشان شاگردی کردم الان در مشهد ساکن هستند . 
ممنون از لطف شما 

سلام

برای جناب اقای خالقی عموی بزرگوارتان

مرد آهنین و مقاوم

آرزوی سلامتی و بهبودی کامل داریم

پاسخ:
ممنون  از لطف شما  تنتون سالم باشه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی